zaterdag 10 december 2022

337. Haileys alphabet, letters Z, z

Hi Hailey!
Wow! A zebra with zigzag striping! A zoological wonder! I have seen this zero times before!
Greetings, opi

Dit is de 25e, en tevens laatste, letter van Haileys alphabet. (Hailey is ons kleinkind in Ierland.) Alleen de letter X, x ontbreekt. Het aantal tekeningen is echter aanzienlijk groter dan 25. Ik ben bijvoorbeeld halverwege opnieuw begonnen aan een geheel Engelse versie. Daarnaast is een aantal tekeningen opnieuw gemaakt, omdat ik er niet tevreden over was. Ik houd het totaal wel op zo'n 60 tekeningen. Alle illustraties zijn gemaakt op briefkaart-formaat.
Van een aantal letters wil ik een nieuwe versie maken.

4 opmerkingen:

  1. De mooiste ABC serie die ik ooit heb gezien :-) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hailey komt met Kerst hier, dan zal ze de laatste letters van haar alphabet, door opi getekend, ontvangen. Een project van jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zes jaar lang met veel plezier aan gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen