zaterdag 26 november 2022

335. Blaflezing

In mijn blog van 24 januari 2021 bracht ik al eens een mogelijke bloemlezing ter sprake over het thema "De hond in de literatuur", zeg maar een blaflezing. Nu heb je voor zo'n blaflezing natuurlijk in de eerste plaats een groot aantal vindplaatsen nodig, minstens honderd. Ik ben dus nog wel ff bezig. Maar als u, blog-- en boekenlezer, ook een of meerdere ideeën hebt over een literair hondenverhaal, geef het dan door! Heeft uw suggestie kwaliteit, dan wordt uw titel in de blaflezing opgenomen. Ik denk aan een omvang van circa 1 -- 4 pagina's, corps 9. Waf!

3 opmerkingen:

  1. Niet echt een heel lang verhaal, maar....

    Ik zit mij voor het vensterglas
    onnoemlijk te vervelen.
    Ik wou dat ik twee hondjes was,
    dan kon ik samen spelen.

    van Michel van der Plas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt lezer! Het versje wordt opgenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het versje schijnt overigens door Godfried Bomans te zijn geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen